مهاباد؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از سرنوشت اشکان فهیم و رضا اندیشه+ویدیو 

اشکان فهیم و رضا اندیشه دو شهروند اهل شهر مهاباد، علی‌رغم گذشت بیش از ۱۲ روز از زمان دستگیری کماکان در بازداشت و بی‌خبری بسر می‌برند. بی‌خبری از وضعیت این شهروندان افزایش نگرانی‌های خانواده‌های آن‌ها را به همراه داشته است.

به گزارش کولبرنیوز امروز چهارشنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۲، با گذشت بیش از ۱۲ روز از زمان دستگیری اشکان فهیم و رضا اندیشه، کماکان از وضعیت این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. بی‌خبری از وضعیت این شهروندان افزایش نگرانی‌های خانواده‌های آن‌ها را به همراه داشته است. بر اساس این گزارش تلاش‌های خانواده‌های این دو شهروند جوان برای اطلاع از سرنوشت فرزندشان تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

بر اساس ویدیویی که بدست کولبر نیوز رسیده است، بازداشت این شهروندان همراه با ضرب و شتم و خشونت بوده است. به گفته یک منبع مطلع، نیروهای امنیتی با شلیک گلوله و شکستن درب منزل وارد خانه‌های این شهروندان شده‌اند و اقدام به بازداشت توام با ضرب‌وشتم آنان کرده‌اند.

بامداد روز جمعه ۲۴ شهریورماه ١۴٠٢، اشکان فهیم و رضا اندیشه توسط نیروهای امنیتی شهر مهاباد در منزل شخصی خود در میدان استقلال این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروندان کرده‌اند و تا لحظه انتشار این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

تهران؛ انتقال مجدد کامیار فکور به زندان اوین

چ سپتامبر 27 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it کامیار فکور، فعال کارگری و زندانی سیاسی کە روز یکشنبه ١٢ شهریورماه به زندان قزلحصار کرج منتقل شده بود، مجددا به زندان اوین برگردانده شد. به گزارش کولبرنیوز، امروز چهارشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲، طی تماسی کوتاه سروناز احمدی، […]
photo 2023 09 27 19 57 12

You May Like