مهاباد؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی احمد تالانه در زندان

سید احمد تالانه، شهروند بازداشتی اهل مهاباد، علی‌رغم گذشت بیش از چهل روز از زمان دستگیری، کماکان در زندان این شهر در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. 

IMG 2024

به گزارش کولبرنیوز، سید احمد تالانه، شهروند بازداشتی اهل مهاباد، علی‌رغم گذشت بیش از چهل روز از زمان دستگیری، کماکان در زندان این شهر در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بر اساس گزارش رسیده، این شهروند از زمان بازداشت تاکنون از داشتن وکیل تعیینی محروم مانده است.

روز یک‌شنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، سید احمد تالانه فرزند سید رحیم، ۲۸ ساله و اهل مهاباد توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت شد. بر اساس این گزارش بازداشت آقای تالانه توسط نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی در نزدیکی منزل وی صورت گرفته است. نامبرده پس از اتمام مراحل بازجویی از بازد اداره اطلاعات به زندان مرکزی مهاباد منتقل شده است. 

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

زخمی شدن دستکم ٩ کولبر در نوارمرزی نوسود+ویدیو

د آگوست 7 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it شامگاه یک‌شنبه در نوارمرزی نوسود نیروهای رژیم به سوی کولبران آتش گشودند که در جریان آن ٩ کولبر به شدت زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز شامگاه یکشنبه ١۵ مردادماه ١۴٠٢، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود به سوی گروهی از کولبران […]
image 19
Telegram Channel