مشهد؛ احضار عاتکه رجبی به دادگاه برای بار دوم طی یک هفته اخیر

عاتکه رجبی، معلمی که پیشتر به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ از محل کار خود اخراج شده بود، طی یک هفته اخیر برای بار دوم به دادگاه انقلاب مشهد احضار شد.

photo 2023 08 08 11 12 59

به گزارش کولبرنیوز عاتکه رجبی، معلمی که پیشتر به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ از محل کار خود اخراج شده بود، طی یک هفته اخیر برای بار دوم به دادگاه انقلاب مشهد احضار شد. خانم رجبی طی تویتی در صفحه شخصی‌اش با اعلام این خبر اظهار داشت که در پی مراجعه به مرجع قضایی مذکور، تعهدنامه‌ای با مضنون “تعهد می‌دهم دیگر اعمال مجرمانه جهت اخلال در امنیت نظام مرتکب نشوم و بابت جرم انجام داده‌ام پشیمانم”، به وی ارائه شده است. به گفته خانم رجبی، او از امضای این تعهدنامه امتناع کرده است.
عاتکه رجبی در تاریخ ١۴ مردادماه ١۴٠٢ نیز به شعبه ۹۰۶ دادگاه انقلاب مشهد احضار شده بود.

عاتکه رجبی پیش‌تر در تاریخ ١٩ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، به منظور شرکت در تجمع اعتراضی معلمان در مشهد از منزل خارج و لحظاتی بعد توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت شد. نهایتاً در تاریخ ٢۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲،با تودیع وثیقه یک میلیارد و پانصد هزار تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد.
عاتکه رجبی، معلم دبستان ابوذر واقع در یکی از روستاهای مشهد، در تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱، به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، از آموزش و پرورش استان خراسان اخراج شد.

Next Post

جانباختن یک سوختبر بلوچ در خلیج گواتر

س آگوست 8 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it یک سوختبر بلوچ بر اثر سقوط از قایق به داخل آب و برخورد با پروانه موتور قایق در خلیج گواتر جانش را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲، یک سوختبر بلوچ بر اثر سقوط از […]
photo 2023 08 08 12 40 28 1
Telegram Channel