مسمومیت سریالی دانش‌آموزان؛ ۷۲ دانش‌آموز در مدرسه احمدیه بروجرد مسموم شدند.

امروز چهارشنبه مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از مسمومیت ۵١ دانش‌آموز دیگر در مدرسه دخترانه احمدیه در بروجرد خبر داد.

ww

به گزارش کولبر نیوز، امروز چهارشنبه ٣ اسفندماه ۱۴۰۱ در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان، ۵١ دانش‌آموز دیگر در مدرسه دخترانه احمدیه شهر بروجرد مسموم شدند. بر اساس اعلام مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان روز گذشته نیز ۲١ دانش‌آموز این مدرسه دچار مسمومیت شده بودند.
هرچند هنوز علت مسمومیت از سوی مرکز اورژانس اعلام نشده، اما فراماندار بروجرد از نقض فنی سیستم گرمایشی مدرسه و نشت گاز سالن ورزشی مجاور را علت مسمومیت اعلام کرده است. پس از مسمومیت صدها دانش‌آموز در قم و منطقه یازده تهران، حالا گستره این مسمومیت‌های مشکوک به لرستان رسیده و همچنان اقدامات هیات ویژه وزارت بهداشت برای اعلام دلیلی بی‌نتیجه باقی مانده است. پیش‌تر نفیسه مرادی پژوهشگر مطالعات اسلامی، در بررسی مسمومیت سریالی در قم، «ظن خرابکاری ناشی از دیدگاه‌های طالبانی» را مطرح کرده بود که ممکن است هدف این مسمومیت‌ها با هدف «ایجاد ترس و وحشت برای دختران و خانواده‌هایشان و مانع‌تراشی برای تحصیل آنان» صورت گرفته باشد.

سعید امانی

Next Post

دومین سالگرد کشتار جمعی سوختبران توسط سپاه پاسداران

پ فوریه 23 , 2023
پنج‌شنبه چهارم اسفندماه دومین سالگرد کشتار ده‌ها سوختبر بلوچ با انواع سلاح سبک و سنگین توسط نیروهای سرکوبگر سپاه پاسداران در مرز شمسر شهرستان سراوان است. دو سال پیش در چنین روزی نیروهای تا دندان مسلح سپاه پاسداران در مرز شمسر شهرستان سراوان (شستون) در جنایتی فراموش نشدنی ده‌ها سوختبر […]
سالگرد کشتار جمعی سوختبران توسط سپاه پاسداران

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی