مریوان؛ صدور حکم اخراج سامان کوشش از فعالین صنفی معلمان

حکم اخراج سامان کوشش، از فعالین صنفی معلمان شهر مریوان، توسط اداره آموزش و پرورش استان کوردستان، صادر شد.

IMG 7266

به گزارش کولبرنیوز، به نقل از شورای تماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در تاریخ ۲۶ اسفندماه ١٤٠٢، حکم اخراج سامان کوشش از فعالین صنفی معلمان شهر مریوان با استناد به بند ۲۹ ماده ۸ مطابق دیکته دستگاه امنیتی توسط هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان کوردستان صادر شده است.  

شورای همانگی همچنین اشاره کرده است: «بعد از حذف رتبه‌بندی آقای سامان کوشش به دلیل فعالیت‌های صنفی و دعوت به حضور در تجمع‌ها و تحصن‌ها در انقلاب ژینا، فشارهای دستگاه امنیتی و حراست بر ایشان بیش از پیش شدت یافت تا جایی که برای رهایی از این فشارها مجبور به گرفتن مرخصی بدون حقوق شد. اما  اداره اموزش و پرورش به دلیل فعالیت‌های صنفی در اقدامی غیر معمول با درخواست مرخصی بدون حقوق ایشان موافقت نکرده و بدون هیچ تذکری اقدام به پرونده‌سازی برای این فعال صنفی کرده و پرونده را به هیئت بدوی ارجاع داد.»

در ادامه این گزارش آمده است، هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان کوردستان در روزهای ۲۶ و ۲۷ حکم اخراج ۳ نفر و انفصال موقت یکساله یکی دیگر از فعالان صنفی معلمان مریوان را صادر کرده است.

کولبرنیوز

Next Post

خاش؛ هشت کشته و زخمی از جمله یک سوختبر و یک کودک در پی برخورد دو خودرو

د مه 27 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it در پی برخورد دو خودرو در محور ایرانشهر-خاش، هشت تن از جمله یک سوختبر و یک کودک کشته و زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز، روز یک‌شنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، در پی برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ […]
photo1716792107

You May Like