قروه؛ بازداشت دو شهروند توسط نیروهای امنیتی

مهدی قنبری و نیما خالدیان دو شهروند اهل شهر قروه توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

telegram cloud photo size 4 5873181496414683695

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲، مهدی قنبری شهروند ٣١ ساله اهل شهر قروه و فارغ‌التحصیل دانشگاه تربیت معلم، توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت شده است. بر اساس این گزارش نامبرده در یکی از خیابان‌های شهر قروه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

روز سه‌شنبه ١١ مهرماه ۱۴۰۲، نیما خالدیان نیز توسط نیروهای امنیتی شهر قروه بازداشت شده است. بر اساس این گزارش خانواده نامبرده طی دو هفته گذشته هیچ خبری از وضعیت این فرزندشان ندارند.

بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی شهر قروه پس از بازداشت، این دو شهروند را به یکی از بازداشتگاه‌های اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل کرده‌اند.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند. تا زمان انتشار این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

اعتصاب غذای عاطفه رنگریز در زندان شاهرود

پ اکتبر 19 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it عاطفه رنگریز، نویسنده، مترجم و فعال حقوق زنان محبوس در زندان شاهرود، از صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ دست به اعتصاب غذای تَر زده است. به گزارش کولبر نیوز، امروز صبح چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲، عاطفه رنگریز، […]
IMG 3104

You May Like