قروه؛ بازداشت دو شهروند از سوی نیروهای امنیتی

آرمان سلطانیان و محمد شیخ‌جعفری، دو شهروند اهل شهر قروه توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

photo 2023 09 20 17 27 22

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه ١۴٠٢، آرمان سلطانیان شهروند اهل شهر قروه توسط نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. آرمان سلطانیان پیش‌تر و در جریان اعتراضات سراسری ١۴٠١ نیز بازداشت شده بود.
بر اساس گزارشی دیگر، روز شنبه ٢۵ شهریورماه ١۴٠٢ و در جريان سالگرد قتل حکومتی ژینا امینی و خیزش انقلابی ژینا، یک شهروند اهل “سریش آباد” از توابع شهر قروه با نام محمد شیخ‌جعفری توسط نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند. تا لحظه تنظیم خبر از محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

دیواندره؛ بازداشت علاءالدین فتحی از سوی نیروهای امنیتی

چ سپتامبر 20 , 2023
علاءالدین فتحی شهروند اهل شهر دیواندره توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ١۴٠٢، علاءالدین فتحی شهروند اهل شهر دیواندره توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی […]
photo 2023 09 20 19 16 43

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی