شیطنت دانش‌آموزان یا تروریسم شیمیایی جمهوری اسلامی؟

شیطنت دانش‌آموزان یا تروریسم شیمیایی جمهوری اسلامی؟

image 10

حمله با گاز شیمیایی به مدارس دخترانه در شهرهای مختلف همچنان ادامه دارد و هر روز نام شهرها و مدارس جدیدی کە مورد تعرض جنایتکارانه شیمیایی قرار می‌گیرند، به لیست افزوده می‌شود. در یک مورد شاهدان عینی از مدرسه دخترانه انصاری گفته‌اند که مسئولان مدرسه، درب را بستند و حتی اجازه زنگ زدن دانش‌آموزان به خانواده را نمی‌دادند. همچنین در مدرسه آل‌یاسین شاهین‌شهر خانواده‌ها ناچار شدند درب‌های مدرسه را بشکنند و به دانش‌آموزان دختر کمک کنند.

خامنه‌ای که در سخنرانی قبلی خود با اظهارات دو پهلو تلاش می‌کرد نشان دهد که حاضر به قبول درجه‌ای از عقب‌نشینی در برابر حجاب است، اینک پا را از تندروهای “آتش به اختیارش” هم فراتر گذاشته و بیحجابی را “حرام سیاسی و دینی” نام نهاده است. وی با این تبیین می‌خواهد زمینه را برای تدوین قوانین سخت‌گیرانه‌تر در مورد حجاب اجباری آماده کند.
در همین رابطه معاون امنیتی وزیر کشور درمورد تروریسم شیمیایی حکومتی علیە دانش‌آموزان با کمال وقاحت مدعی شد: «چند موردی پیش آمد بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها بود».

این هذیان‌ها گفته‌های یک مقام امنیتی رژیم است که خود آن‌ها مسبب و عامل این سریال‌های ترور شیمیایی علیه دانش‌آموزان دختر در بسیاری از شهرها و استان‌های بویژه در کوردستان هستند.

رژیم با این اقدامات در واقع از دختران و زنانی که آپارتاید جنسی و تبعیض نهادینه شده علیه زنان را بیش از این تحمل نمی‌کنند انتقام می‌گیرد و این یک جنگ تمام عیار روانی و فیزیکی است که علیه مردم راه انداخته است. رژیم بدون پرده‌پوشی، صریح و آشکار به زنان و به مردم می‌گوید یا تن به سیاست‌های ارتجاعی بدهید، یا امنیت جانی و روانی ندارید. رژیم که نمی‌تواند صدها هزار و حتی چندین میلیون مخالف خود را زندانی کند. پس برای ساکت کردن و مرعوب کردن آن‌ها به حملات تروریستی شیمیایی علیه زنان و دختران و علیه کل جامعه پناه برده است.

اما بازگشت به دوره قبل از انقلاب ژینا خیال خامی است و دیگر وضعیت به پیش از این انقلاب باز نخواهد گشت. جنبش انقلابی همچنان در تداوم مسیری است کە خواست سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی را در هدف خود قرار دادە است. مسیری کە با اندوختەهای فراوان، با اتکا بە نیروی خود، همچنان رە می‌پیماید. گسترش اعتصابات و اعتراضات کارگران در مراکز مختلف تولیدی، اعتراضات بازنشستگان، معلمان و دیگر اقشار جامعە، بخش جدایی‌ناپذیر از این راهی است کە سایە انقلاب را هم‌چنان بر فضای سیاسی در ایران نگاه داشته است.

در انقلاب ژینا، زنان و دختران شجاع همراە با مردان آزادی‌خواه با آتش زدن عکس‌های خامنه‌ای، خمینی و سلیمانی در بسیاری از مدارس، سوزاندن روسری‌ها، یکی از بنیان‌های حاکمیت اسلامی را بە زیر کشیدند. چنین نقش و جایگاهی کە زنان ایران در سراسر دنیا برای رهایی از اسارت برای خود کسب کردەاند، بدون شک گرایش‌های زن‌ستیزانه در حاکمیت اسلامی را برانگیخته است. اما جنایت مسموم‌سازی مدارس در کنار دیگر جنایات رژیم اسلامی جامعە را مرعوب نخواهد کرد. این خیزش انقلابی می‌رود تا در تداوم و تکامل خود، یک‌بار برای همیشە بە فقر و محرومیت، بی‌حقوقی و اسارت انسان خاتمە دهد.

زنان و دختران، جوانان و مردم آزاده سنگرهای فتح شده خود را که به قیمت فداکاری و جان‌فشانی بدست آورده‌اند پس نخواهند داد. بخش زیادی از روسری‌ها همراه با عمامه آخوندها به آتش و به زباله‌دان سپرده شده‌اند. آزادی، برابری، لغو تبعیض علیه زنان و علیه ملت‌های تحت‌ستم و اقلیت‌های مذهبی به یک خواست قوی و عمومی تبدیل شده است. جنگ روانی و شیمیایی حکومت اسلامی چیزی جز خشم و نفرت بیشتر مردم از این رژیم اشغالگر و ارتجاعی را باعث نخواهد شد.

شمارش معکوس برای رهایی نهایی از دست این باند مافیایی و فاسد اسلامی شروع شده و آغاز پایان این حکومت مذهبی و جنایتکار در افق سیاسی پیدا شده است.

Next Post

با سوخت‌برهای بلوچ تا آن سوی مرزهای پاکستان

پ آوریل 13 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it اینجا کودکان فقط خواب تویوتا می‌بینند نویسندە: سیامک صدیقی نشستن در تویوتای تقویت‌شده‌ای که با ٢٣٠ کیلومتر در ساعت در جاده‌ای ناهموار، برای نان ویراژ می‌دهد، رعشه‌آور است.  سرعتی جنون‌آمیز که دلشوره بار می‌آورد؛ لرزی که روی تمام پوست تکرار […]
photo 2023 04 13 16 08 08
Telegram Channel