شاهد قتل فرزندمان بودیم؛ خانواده پیرفلک از ضابطین قضایی شکایت کردند

در این شکایت گفته شده که والدین کیان پیرفلک هیچ شکایتی از عباس کورکوری معروف به مجاهد و بهمن بهمنی و بقیه بازداشت شدگان شهر ایذه ندارند.

photo 2023 06 04 09 39 40

سجاد پیرفلک، عموی کیان پیرفلک در توییتی تصویری از شکایت میثم پیرفلک و زینب مولایی‌راد، پدر و مادر کیان را از «ضابطین قضایی به دلیل تیراندازی به خودروی شخصی‌شان» منتشر کرده است. آن‌ها در شکایت خود گفته‌اند که اطلاع کامل از وقوع قتل فرزندشان داشته‌اند و خود شاهد و ناظر وقوع قتل و مجروع شدن میثم پیرفلک بوده‌اند. در این شکایت گفته شده که والدین کیان پیرفلک هیچ شکایتی از عباس کورکوری معروف به مجاهد و بهمن بهمنی و بقیه بازداشت شدگان شهر ایذه ندارند. سجاد پیرفلک در این توییت هم‌چنین گفته که از شروع اعتراضات در ایذه دست کم «۱۳ جوان و نوجوان کشته، ده‌ها نفر زخمی و چند صد نفر بازداشت شدند». او در این توییت افزوده که خانواده پیرفلک و سایر قربانیان خواستار لغو احکام اعدام برای سایر شهروندان در بند هستند. کیان پیرفلک کودک ۹ ساله‌ای بود که در آبان‌ماه ۱۴۰۱ در اوج اعتراضات، خودروی آن‌ها در شهر ایذه به گلوله بسته شد و کیان در این تیراندازی کشته و پدرش به شدت مجروح شد. کشته شدن او موجی از همدردی جهانی را به همراه داشت.

کولبرنیوز

Next Post

اهمیت سیاسی–طبقاتی مبارزه برای افزایش دستمزد

ی ژوئن 4 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it طبقه کارگر در سراسر جهان با تورم بالا روبرو شده، قدرت خریدش پایین آمده و لاجرم فقیرتر شده است، به همان نسبت طبقه بورژوا از فروش کالاهایش پول بیشتری بدست آورده و ثروتمندتر شده است. مصیبت افزایش فقر […]
photo 2023 06 04 17 50 19

You May Like