سنندج؛ ترخیص هستی حسین‌پناهی از بیمارستان، که در جریان انقلاب ژینا با ضربه باتوم نیروهای امنیتی به کُما رفته بود

هستی حسین‌پناهی کودک ۱۶ ساله اهل شهرستان دهگلان که در جریان انقلاب ژینا با ضربه باتوم نیروهای امنیتی به کُما رفته بود، پس از حدود ۵ ماه و نیم، از بیمارستان ترخیص شد.

image 27

به گزارش کولبر نیوز، هستی حسین‌پناهی دانش‌آموز ۱۶ ساله اهل شهرستان دهگلان که در جریان انقلاب ژینا با ضربه باتوم نیروهای امنیتی به کُما رفته بود، پس از حدود پنج ماه و نیم بستری شدن در بیمارستان کوثر سنندج، سرانجام دیروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از بیمارستان ترخیص شد. طبق گزارش رسیده این کودک ۱۶ ساله توان راه رفتن و حرکت دست‌ها و پاهایش را ندارد و ناچاراً باید از ویلچر استفاده کند.

هستی حسین‌پناهی در جریان انقلاب ژینا توسط نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی در ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱، بر اثر ضربات متداوم باتوم به سر دچار آسیب جدی شدە و نزدیک به سه ماه در وضعیت کما در بیمارستان کوثر سنندج بستری بود.
لازم به ذکر است که خانواده هستی حسین‌پناهی در ماه‌های اخیر تحت فشار شدید نیروهای امتیتی قرار داشتند. پدر این کودک ۱۶ ساله پیشتر اعلام کرده بود که از سوی نیروهای امنیتی تهدید شده بود تا در رابطه با وضعیت پیش‌آمده برای هستی بگوید که دخترش از ماشین خود را به بیرون پرت کرده است، در حالی که مادر هستی گفته بود وی در اثر ضربه باتوم به سرش دچار خونریزی شده و اثر باتوم روی سرش کاملاً مشهود است.

کولبرنیوز

Next Post

به کما رفتن یک سوختبر‌ بلوچ در میرجاوه

پ آوریل 20 , 2023
یک سوختبر بلوچ در پی تعقیب و گریز ماموران انتظامی در روستای جون‌آباد از توابع شهرستان میرجاوه به کما رفت. به گزارش رسیده روز چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، یک سوختبر بلوچ در پی تعقیب و گریز ماموران انتظامی دچار سانحه رانندگی شده و در کما بسر می‌برد. هویت این سوختبر […]
photo 2023 04 20 10 52 50

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی