سنندج؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی ارسلان دیوارگر

ارسلان دیوارگر شهروند اهل شهر دیواندره و ساکن سنندج، با گذشت بیش از دو هفته از زمان دستگیری کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد.

photo 2023 10 11 15 20 00

به گزارش کولبرنیوز، ارسلان دیوارگر شهروند اهل شهر دیواندره و ساکن سنندج، با گذشت بیش از دو هفته از زمان دستگیری کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد.  بر اساس این گزارش علی‌رغم مراجعات مکرر خانواده این شهروند به دادستانی، دادگاه و اداره اطلاعات شهر سنندج، هیچ نهاد و سازمانی جوابی به آن‌ها نداده است. لازم به ذکر است که این عدم بی‌خبری موجود افزایش نگرانی‌های خانواده‌ نامبرده را به همراه داشته است.

روز پنجشنبه  ۶ مهرماه ۱۴۰۲، در پی یک تماس تلفنی از طرف اداره اطلاعات شهر سنندج، ارسلان دیوارگر بە این ادارە احضار و مورد بازجویی قرار گرفته و ساعت ۷ بعد از ظهر همان روز بدون هیچ توضیحی بازداشت گردید.
ارسلان دیوارگر ۴۶ ساله، اهل دیواندره و از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر است کە در سال ١٤٠١ پس از گذشت بیش از ۵۰ روز دستگیری، با تودیع وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد بود.
روز شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱، ارسلان دیوارگر پس از احضار به اداره اطلاعات شهر دیواندره بازداشت و پس از پایان مراحل اولیه بازجویی از اداره اطلاعات شهر دیواندره به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده بود.

پیش‌تر نیز “رفیق دیوارگر” برادر ارسلان در تاریخ ١ آذرماه ۱۴۰۱، بازداشت و پس از ٢٧ روز با قرار وثیقه در ٢٨ آذر ماه ۱۴۰۱ آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

در ضرورت پشتیبانی عاجل از جنبش روژآوا

چ اکتبر 11 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it در حالی که توجه افکار عمومی جهان تحت تاثیر جنگ اسرائیل و فلسطین است،حملات هوائی وحشیانه ارتش ترکیه به مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک همچنان با شدت ادامه دارد. مظلوم عبدی فرمانده نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک می […]
photo 2023 10 11 16 33 53

You May Like