سنندج؛ بازداشت وریا ابراهیمی توسط نیروهای امنیتی

وریا ابراهیمی شهروند اهل شهر سنندج در جریان مراسم سالگرد جانباختن رامین فاتحی از جانباختگان اعتراضات سراسری در سنندج، در بهشت محمدی این شهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

photo 2023 10 25 15 25 30

به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه اول آبان‌ماه ١۴٠٢، وریا ابراهیمی شهروند اهل شهر سنندج در جریان مراسم سالگرد جانباختن رامین فاتحی از جانباختگان اعتراضات سراسری در سنندج، در قبرستان “بهشت محمدی” این شهر توسط نیروهای امنیتی دستگیر و پس از انتقال به کلانتری ١٢، بازداشت شده است.
نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند. تا زمان انتشار این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

رامین فاتحی اهل سنندج ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ توسط نیروهای حکومتی ربوده شد و پس از یک هفته زیر شکنجه نیروهای اداره اطلاعات این شهر جانباخت.

کولبرنیوز

Next Post

جنبش ضدجنگ برای متوقف کردن ارتش اسرائیل گسترش می‌یابد!

چ اکتبر 25 , 2023
رویترز روز سه‌شنبه ۲۴ اکتبر، برابر با دوم آبان‌ماه، از قول مقامات غزه خبر داد که ۷۰۰ فلسطینی طی شبانه روز گذشته در نتیجه آتشبازی‌های اسرائیل جانشان را از دست داده‌اند. وزارت بهداشت غزه در همین تاریخ اعلام کرد که با توجه به قربانیان ۲۴ ساعت گذشته تعداد کشته‌شدگان غزه […]
photo 2023 10 25 15 57 18

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی