سنندج؛ بازداشت مجدد ارسلان دیوارگر در سنندج

ارسلان دیوارگر از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری اخیر شهر دیواندره کە با تودیع وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد بود، در پی یک تماس تلفنی از طرف اداره اطلاعات شهر سنندج مجددا احضار و بازداشت گردید.

photo 2023 09 29 08 47 41

به گزارش کولبر نیوز، روز پنجشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲، در پی یک تماس تلفنی از طرف اداره اطلاعات شهر سنندج، ارسلان دیوارگر بە این ادارە احضار و مورد بازجویی قرار گرفته و ساعت ۷ بعد از ظهر همان روز بدون هیچ توضیحی بازداشت گردید.
ارسلان دیوارگر ۴۶ ساله، اهل دیواندره و از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر است کە در سال ١٤٠١ پس از گذشت بیش از ۵۰ روز دستگیری، با تودیع وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد بود.
روز شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱، ارسلان دیوارگر پس از احضار به اداره اطلاعات شهر دیواندره بازداشت و پس از پایان مراحل اولیه بازجویی از اداره اطلاعات شهر دیواندره به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده بود.

پیش‌تر نیز “رفیق دیوارگر” برادر ارسلان در تاریخ ١ آذرماه ۱۴۰۱، بازداشت و پس از ٢٧ روز با قرار وثیقه در ٢٨ آذر ماه ۱۴۰۱ آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

قروە؛ آزادی سیروس عباسی از زندان

ج سپتامبر 29 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it سیروس عباسی، شهروند اهل دهگلان، از زندان قروه آزاد شد. وی در تاریخ هجدهم شهریورماه ١۴٠٢، جهت اجرای حکم حبس خود بازداشت و به این زندان منتقل شده بود. به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۲، سیروس […]
photo 2023 09 29 17 34 46

You May Like