سنندج؛ اخراج سه امدادگر هلال احمر با دستور نیروهای امنیتی

هیمن حاجی‌میرزایی، اقبال ملکی و سالار صالحی، سه امدادگر هلال احمر سنندج که سال‌هاست به طور داوطلبانه در این ارگان مشغول فعالیت هستند، با دستور نهادهای امنیتی از هلال احمر اخراج شدند.

photo 2023 07 21 11 00 01
عکس از سمت راست: هیمن حاجی‌میرزایی، سالار صالحی و اقبال ملکی

به گزارش کولبرنیوز، طی چند روز گذشته هیمن حاجی‌میرزایی، اقبال ملکی و سالار صالحی، سه امدادگر هلال احمر سنندج که سال‌هاست به طور داوطلبانه در این ارگان مشغول فعالیت هستند، با دستور نهادهای امنیتی از هلال احمر اخراج شدند. بر اساس این گزارش به این سه امدادگر ابلاغ شده است که نمی‌توانند از این به بعد با این سازمان همکاری کنند.

لازم به ذکر است که سالار صالحی در روز چهارشنبه ۳١ شهریورماه ١۴٠١ و هیمن حاجی‌میرزایی نیز ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج بازداشت شده بودند، که نهایتاً با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شده بودند.

Next Post

ضرب و شتم یک سوختبر توسط نیروهای نظامی در محور نهبندان- بیرجند+ویدیو

ج جولای 21 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it ظهر امروز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲، نیروهای نظامی واقع در پاسگاه سهل آباد در محور نهبندان- بیرجند، اقدام بە خارک انداختن در مسیر تردد خودرو یک سوختبر کردە و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. به گزارش کولبر نیوز، […]
photo 2023 07 21 11 45 25
Telegram Channel