سنندج؛ آزادی ارسلان دیوارگر با تودیع قرار وثیقه

ارسلان دیوارگر شهروند اهل شهر دیواندره و ساکن سنندج با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد.

telegram cloud photo size 4 5870813131188584450 y

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲، ارسلان دیوارگر شهروند اهل شهر دیواندره و ساکن سنندج با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد.

تا زمان تنظیم انتشار این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

روز پنجشنبه  ۶ مهرماه ۱۴۰۲، در پی یک تماس تلفنی از طرف اداره اطلاعات شهر سنندج، ارسلان دیوارگر بە این ادارە احضار و مورد بازجویی قرار گرفته و ساعت ۷ بعد از ظهر همان روز بدون هیچ توضیحی بازداشت گردید.

ارسلان دیوارگر ۴۶ ساله، اهل دیواندره و از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر است کە در سال ١٤٠١ پس از گذشت بیش از ۵۰ روز دستگیری، با تودیع وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد بود.

روز شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱، ارسلان دیوارگر پس از احضار به اداره اطلاعات شهر دیواندره بازداشت و پس از پایان مراحل اولیه بازجویی از اداره اطلاعات شهر دیواندره به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده بود.

پیش‌تر نیز “رفیق دیوارگر” برادر ارسلان در تاریخ ١ آذرماه ۱۴۰۱، بازداشت و پس از ٢٧ روز با قرار وثیقه در ٢٨ آذر ماه ۱۴۰۱ آزاد شد.

Next Post

سقز؛ آزادی شش تن از دستگیرشدگان سالگرد انقلاب ژینا

س اکتبر 17 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it صفا عائلی، آزاد امینی، هیوا طاطایی، امید مقدس، سمیرا احمدی و هیوا جهانی، شش تن از بازداشت‌شدگان اولین سالگرد قتل حکومتی ژینا امینی در سقز، با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد و دویست ميليون تومانی برای هر کدام از زندان […]
telegram cloud photo size 4 5870929696600998253 y
Telegram Channel