سقز‌؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت افخم مرادیان و کوروش فاروقی

افخم مرادیان و کورش فاروقی پس از گذشت بیش از ۲۰ روز از زمان دستگیری کماکان در بازداشت نیروهای امنیتی شهر سنندج در بازداشت به سر می‌برند. تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت این دو شهروند اهل سقز، موجب افزایش نگرانی‌ها در مورد این دو شهروند شده است.

photo 2023 07 23 16 44 29
عکس از سمت راست: کوروش فاروقی و افخم مرادیان

به گزارش کولبرنیوز، افخم مرادیان و کورش فاروقی پس از گذشت بیش از ۲۰ روز از زمان دستگیری کماکان در بازداشت نیروهای امنیتی شهر سنندج در بازداشت به سر می‌برند. تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت این دو شهروند اهل سقز، موجب افزایش نگرانی‌ها در مورد آنان شده است.
بر اساس این گزارش، افخم مرادیان روز پنج‌شنبه اول تیرماه ۱۴۰۲ در حین رانندگی در یکی از خیابان‌های شهر سقز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. کورش فاروقی دیگر شهروند اهل شهر سقز، ساعت سه بامداد شنبه ١٠ تیرماه ۱۴۰۲ در منزلش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
لازم به ذکر است که این دو شهروند پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی شهر سقز، به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل شده‌اند. نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروندان کرده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

بازگشت خزنده گشت ارشاد: تشدید مقاومت در جامعه و چند دستگی بیشتر در درون رژیم

ی جولای 23 , 2023
گزارشات میدانی حاکی هستند که مقاومت زنان، بویژه زنان جوان، در مقابله با پلیس به اصطلاح اخلاقی جدی و رو به افزایش می‌باشد. یک شهروند خبرنگار به نام سحر بختیاری در روز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲، مشاهدات یک روز خود از باغ‌فردوس تا چهارراه ولی‌عصر و مواجهه زنان با پوشش آزاد […]
photo 2023 07 23 16 51 07

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی