زخمی کردن و انتقال به زندان یک کاسبکار

زخمی کردن و انتقال به زندان یک کاسبکار

طبق گزارش منتشر شدە ، چهارشنبه 18 اسفند 1400، یک کاسبکار با هويت رضا عبدی اهل کامیاران که در اطراف شهرستان کنگاور با شلیک مستقیم نیروهای انتظامی به شدت زخمی شده بود، یک روز پس از عمل جراحی به زندان دیزل‌آباد کرمانشاه منتقل شده است.

نیروهای انتظامی در نزدیکی سه راهی کنگاور واقع در استان کرمانشاه پس از متوقف کردن یک اتومبیل از نوع پژو پارس و پایین آمدن راننده با هویت رضا عبدی 34 ساله، به سوی وی تیراندازی کرده و از ناحیه پا به شدت زخمی شده است و همان روز به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل و پس از عملیات جراحی گلوله از بدنش خارج شده است.
به گفته یک منبع مطلع، رضا عبدی متاهل و پدر یک فرزند خردسال در روز پنج‌شنبه و بدون هرگونه مراقبت‌های پزشکی به زندان دیزل‌آباد کرمانشاه منتقل شده و برای آزادی موقت وی درخواست وثیقه یک میلیارد و 200 میلیون تومانی شده است.

Next Post

برگزاری مراسم ۸ مارس روز جهانی زن توسط گروه کوهنوردی "چل چەمه"

ج مارس 11 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it برگزاری مراسم ۸ مارس روز جهانی زن توسط گروه کوهنوردی “چل چەمه” طبق گزارش دریافتی از سنندج، امروز جمعه 20 اسفندماه، گروه کوهنوردی و زیست محیطی “چل چمه “مراسم باشکوهی را به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن در اطراف […]
زن چل چەمە
Telegram Channel