رشت؛ گزارشی از آخرین وضعیت شریفه محمدی 

شریفه محمدی، فعال کارگری علی‌رغم گذشت بیش از صد و شصت روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان لاکان رشت بسر می‌برد. 

2024 05 19 19.35.00

به گزارش کولبرنیوز، شریفه محمدی کماکان در بازداشت بسر می‌برد. این فعال کارگری با گذشت ۱۶۶ روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در بند قرنطینه زندان لاکان رشت بسر می‌برد. علی‌رغم اتمام تحقیقات در خصوص پرونده شریفه محمدی، تاکنون آزادی موقت وی میسر نشده است.

سیروس فتحی، همسر شریفه محمدی با انتشار مطلبی اعلام کرد که روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، از ملاقات خانواده همسرش که راه دوری را برای دیدار با فرزندشان تا زندان پیموده بودند، ممانعت به عمل آمد.

شریفه محمدی در تاریخ چهاردهم آذرماه ۱۴۰۲، توسط ماموران اداره اطلاعات در منزل شخصی خود بازداشت شد. خانم محمدی در تاریخ نهم دی‌ماه ۱۴۰۲، از زندان لاکان رشت به زندان سنندج منتقل شد. وی نهایتاً پس از مدتی به این زندان بازگردانده شد. این فعال کارگری بعد از سه ماه از سلول انفرادی به بند عمومی زندان لاکان رشت منتقل شده است.

لازم به ذکر است که شریفه محمدی پس از انتقال به زندان سنندج، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

تا زمان تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این فعال کارگری اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

کرمانشاه؛ سامان یاسین، هنرمند معترض کورد، به بیمارستان منتقل شد

د مه 20 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it سامان یاسین، زندانی ٢٧ ساله اهل کرمانشاه هنرمند معترض کورد و از بازداشت‌شدگان انقلاب ژینا، به دلیل تشنج ناشی از فشار عصبی به بیمارستان منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز، روز جمعه ۲٨ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، سامان یاسین در نتیجه تشنج ناشی […]
یاسین، هنرمند معترض کورد
Telegram Channel