دهگلان؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت کمال لطفی

کمال لطفی، پدر رضا لطفی یکی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، علی‌رغم گذشت بیش از یک ماه از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر می‌برد. بی‌خبری از وضعیت آقای لطفی، افزایش نگرانی خانواده و نزدیکان او را در پی داشته است.

IMG 5504

به گزارش کولبرنیوز کمال لطفی، پدر رضا لطفی یکی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، علی‌رغم گذشت بیش از یک ماه از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر می‌برد. بر اساس این گزارش با گذشت سی و سه روز از زمان دستگیری کمال لطفی، تاکنون هیچ تماسی با خانواده خود نداشته است. هم‌چنین، پیگیری‌های خانواده آقای لطفی از مراجع امنیتی و قضایی تاکنون بی‌نتیجه مانده است. امری که منجر به افزایش نگرانی خانواده و نزدیکان او شده است.

کمال لطفی مورخ بیست و یکم فروردین‌ماه ١۴٠۳، پس از دریافت احضاریه‌ای از دادگاه انقلاب قروه بازداشت شد.

کمال لطفی در تاریخ بیست و هشتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی همراه با ضرب و شتم بازداشت و به زندان کامیاران منتقل شد. وی نهایتاً در تاریخ دوازدهم تیرماه همان سال، از زندان آزاد شده بود. آقای لطفی، پدر رضا لطفی از جانباختگان اعتراضات سراسری شهر دهگلان است.

رضا لطفی جوان ۲۵ ساله اهل دهگلان در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱، در جریان اعتراضات سراسری در این شهر بر اثر اصابت گلوله نیروهای امنیتی جان خود را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ بازداشت و ضرب‌وشتم پنج کولبر

د مه 13 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it روز یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، نیروهای نظامی رژیم در نوار مرزی هنگه‌ژال بانه، پنج کولبر را بازداشت و مورد ضرب‌و‌شتم قرار دادند. به گزارش کولبرنیوز نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوار مرزی هنگه‌ژال بانه، پنج کولبر را که دو […]
و ضرب‌وشتم پنج کولبر

You May Like