دشتیاری؛ حمله تمساح به کودک ۱۲ ساله+ویدیو 

تمساح (گاندو) به یک کودک ١٢ ساله در دهستان درگس دشتیاری حمله کرده و او را از ناحیه پا به شدت زخمی کرده است. 

به گزارش کولبرنیوز روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح تمساحی در رودخانه‌ درگس از توابع شهرستان دشتیاری به کودکی ۱۲ ساله به نام «علی دهانی» فرزند حسین حمله کرده و او را به شدت از ناحیه پا مجروح کرده است. 

بر اساس این گزارش، این کودک که در حال بازی در کنار رودخانه‌ای در نزدیکی منزلشان بوده که توسط تمساح غافلگیر و مورد حمله قرار می‌گیرد.

علی دهانی پس از این حمله، به شدت از ناحیه پا مجروح می‌شود و برای مداوا به درمانگاه درگس منتقل می‌شود. با این حال، درمانگاه از پذیرش و درمان این کودک خودداری کرده و او را به بیمارستان چابهار ارجاع داده است.

فقدان شبکه آبرسانی مناسب و عدم توجه مسئولین به خطرات “هوتگ”ها (گودال‌های ذخیره آب) بدون حفاظ و فنس، منجر به غرق شدن و یا حمله گاندو به تعداد زیادی از کودکان در  روستاهای حوزه چابهار، دشتیاری و قصرقند شده است.

کولبرنیوز

Next Post

زرآباد؛ جانباختن یک کودک بلوچ بر اثر سقوط در هوتک

ج مه 17 , 2024
یک کودک بلوچ بر اثر سقوط در هوتک در شهرستان زرآباد دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، یک کودک بلوچ بر اثر سقوط در هوتک در روستای بندینی از توابع شهرستان زرآباد جان خود را […]
2024 05 17 20.23.25

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی