در مناطق آزادی تجاری؛ ۱۰ هزار دانش آموز از تحصیل بازماندند

photo1705061367

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق آزاد مدعی شد که در ابتدای دولت سیزدهم، ۳۲ هزار بازمانده از تحصیل در مناطق آزاد تجاری وجود داشت که تاکنون ۶۰ درصد آن‌ها به چرخه تحصیل بازگشته‌ و تعداد آن‌ها به ۱۰ هزار نفر کاهش یافته است.

به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا، ده هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در مناطق آزاد تجاری وجود دارد. رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم ۲۳۰ هزار دانش‌‌آموز در مناطق آزاد تحصیل می‌کردند.
احمد محمودزاده مدعی شد: ۳۲ هزار بازمانده از تحصیل نیز در این مناطق حضور داشتند؛ از این میزان تاکنون ۶۰ درصد آن‌ها به چرخه تحصیل بازگشته‌‌اند و اکنون تعداد آن‌ها به ۱۰ هزار نفر کاهش یافته است.
به گفته او بیشترین دانش‌‌آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق آزاد مربوط به چابهار و منطقه آزاد اروند است.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ افزایش شمار کولبران زخمی به پنج تن

ج ژانویه 12 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it اکبر رازنهان، دلاور فرامرزی، اکبر فرامرزی، ارکان (فامیلی نامشخص) و یک کولبر دیگر که هنوز هویتش برای کولبرنیوز احراز نشده است، در نوارمرزی نوسود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی زخمی شده‌اند. به گزارش کولبرنیوز شامگاه پنج‌شنبه ۲١ دی‌ماه […]
msg1620646683 190385

You May Like