جانباختن یک سوختبر بلوچ در محور گوهرکوه

یک سوختبر بلوچ در محور گوهرکوه به بزمان بر اثر واژگونی و آتش‌سوزی خودرو جانش را از دست داد. 

IMG 3163

به گزارش کولبرنیوز روز جمعه پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۲، بر اثر واژگونی و آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو سوختبر در محور گوهرکوه به بزمان یک سوختبر در شعله‌های آتش جان خود را از دست داد. از هویت این سوختبر جانباخته تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. 

بر اساس این گزارش، این حادثه در محور گوهرکوه به بزمان و حد فاصل روستای کاواری رخ داده است که راننده سوختبر در شعله آتش زنده زنده سوخته و از سرنوشت دیگر همراه وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

زاهدان؛ جان باختن دو سوختبر بلوچ در پی تصادف و آتش سوزی خودرو+ویدیو

ش اکتبر 28 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it امروز شنبە ٦ آبان‌ماه ١٤٠٢، در پی تصادف و آتش‌گرفتن یک دستگاه خودرو سوختبر در محدودە نصرت‌آباد در محور زاهدان به بم، دو سوختبربلوچ جانباختند. بە گزارش کولبرنیوز، بە نقل از حال‌وش، امروز شنبە ٦ آبان‌ماه ١٤٠٢، در […]
photo 2023 10 28 09 49 15

You May Like