تهران؛ گزارشی از انتقال فواد فتحی فعال کارگری اهل سنندج از زندان اوین به بیمارستان طالقانی

فواد فتحی، فعال کارگری اهل شهر سنندج و محبوس در زندان اوین در پی حال جسمی نامناسب به بیمارستان طالقانی تهران منتقل و پس از ساعاتی به زندان بازگردانده شد.

به گزارش کولبرنیوز به نقل از کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی، امروز یکشنبه ١٧ دی‌ماه ۱۴۰۲، فواد فتحی، فعال کارگری اهل شهر سنندج و محبوس در زندان اوین در پی حال جسمی نامناسب به بیمارستان طالقانی تهران منتقل و پس از ساعاتی به زندان بازگردانده شد. بر اساس این گزارش، انتقال فواد فتحی به دلیل عفونت در ناحیه گوش او صورت گرفته است. این شهروند پس از انجام آزمایشات مرتبط به زندان اوین بازگردانده شد.

روز شنبه یازدهم آذرماه ١۴٠٢، فواد (سیروس) فتحی، فعال کارگری اهل سنندج توسط دادگاه انقلاب اسلامی تهران به حبس محکوم شد. بر اساس این حکم که توسط  شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران صادر و به وی ابلاغ شده، فواد فتحی به چهار سال حبس تعزیری، ممنوعیت خروج از کشور به مدت دو سال، منع عضویت در گروه‌ها و تشکلات سیاسی و اجتماعی به مدت دو سال و عدم سکونت در تهران و حومه آن به مدت دو سال محکوم شده است. اتهامات مطروحه علیه وی، «عضویت در گروه‌های مخالف نظام، اقدام علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام» گزارش شده است.

روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه ١۴٠۲، فواد فتحی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

فواد فتحی، فعال کارگری اهل سنندج و ساکن تهران، پیش‌تر از نیز از بابت فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.

کولبرنیوز

Next Post

سنندج؛ آزادی مرتضی و ابراهیم محمدی از زندان

د ژانویه 8 , 2024
مرتضی محمدی و ابراهیم محمدی دو برادر اهل سنندج، با تودیع قرار وثیقه موقتاً از زندان مرکزی این شهر آزاد شدند. به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ١٧ دی‌ماه ۱۴۰۲، مرتضی محمدی و ابراهیم محمدی دو برادر اهل سنندج، با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از […]
photo 5825581065362850186 y

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی