تهران؛ برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

IMG 3096

به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، در جریان این جلسه که در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری  برگزار شده، این خواننده از بابت اتهامات «فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشویق مردم به فساد، ساخت و انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی و ترغیب و تحریک افراد به جرایم منافی عفت از طریق سامانه‌های رایانه‌ای» به دفاع از خود پرداخته است.

مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز در تاریخ ششم شهریورماه ١۴٠٢، در پی انتشار ترانه موسوم به “روسریتو دربیار” با دستور دادستان تهران بازداشت و سپس به زندان اوین منتقل شد.

در تاریخ ١٢ شهریورماه ١۴٠٢، جلسه بازپرسی مهدی یراحی در دادسرای امنیت اخلاقی ناحیه ۳۸ تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است، پیش‌تر این خواننده به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، با حکم دادستانی عمومی تهران “ممنوع المعامله” شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

سنندج؛ گزارشی از آخرین وضعیت رفیق سلیمی

د اکتبر 16 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it رفیق سلیمی فعال کارگری محبوس در زندان مرکزی سنندج که از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی سنندج به اتهام “محاربه” به ده سال حبس تعزیری محکوم شده است‌؛ با وجود عدیده بیماری‌های جسمی کماکان از دسترسی به […]
telegram cloud photo size 4 5868212811958698006

You May Like