تهران؛ آزادی مهدی یراحی با تودیع وثیقه از زندان اوین

مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز، با تودیع وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

telegram cloud photo size 4 5870813131188584741 y

به گزارش کولبرنیوز به نقل از زهرا مینویی وکیل مدافع مهدی یراحی، روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲، مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز، با تودیع وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد. زهرا مینویی وکیل مدافع وی، ضمن انتشار این خبر نوشت: دقایقی قبل آقای مهدی یراحی با قبول قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. در جریان این جلسه که در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری  برگزار شده، این خواننده از بابت اتهامات «فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشویق مردم به فساد، ساخت و انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی و ترغیب و تحریک افراد به جرایم منافی عفت از طریق سامانه‌های رایانه‌ای» به دفاع از خود پرداخته است.

مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز در تاریخ ششم شهریورماه ١۴٠٢، در پی انتشار ترانه موسوم به “روسریتو دربیار” با دستور دادستان تهران بازداشت و سپس به زندان اوین منتقل شد.

در تاریخ ١٢ شهریورماه ١۴٠٢، جلسه بازپرسی مهدی یراحی در دادسرای امنیت اخلاقی ناحیه ۳۸ تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است، پیش‌تر این خواننده به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، با حکم دادستانی عمومی تهران «ممنوع المعامله» شده بود.

Next Post

«پیام به ما دقیق رسیده است… خفه می‌کنیم!»

س اکتبر 17 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it طبعاً هیچ شفافیتی از سوی بلندگوهای حاکمیت وجود نخواهد داشت، همانطور که در مورد ژینا امینی و آرمیتا گراوند شاهد ذره‌ای شفافیت یا انسانیت نبوده‌ایم. قتل فجیع داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر بار دیگر خاطرنشان کرد که در وضع موجود […]
photo 2023 10 17 20 07 49
Telegram Channel