تمدید قرار بازداشت و بی‌خبری مطلق از وضعیت معلم بازداشتی مسعود نیکخواه

۶٤ روز از بازداشت موقت و ۲۲ روز از ممنوع‌التماس بودن مسعود نیکخواه در بند ۲٤٠ انفرادی زندان اوین می‌گذرد.

photo 2022 07 03 09 35 48

به گزارش شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی معلمان ایران بیست و دو روز است که مسعود نیکخواه معلم بازداشتی و عضو انجمن صنفی معلمان کردستان-مریوان ممنوع‌التماس شده است و هیچ خبری از وضعیت نامبرده در دسترس نمی‌باشد. این معلم بازداشتی ۶٤ روز است که به اتهامات واهی از سوی نیروهای امنیتی شهر مریوان به همراه شعبان محمدی و اسکندر لطفی دستگیر شده است و هم اکنون در بند انفرادی ۲٤٠ زندان اوین بازداشت می‌باشد.

بامداد روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، اسکندر لطفی، شعبان محمدی و مسعود نیکخواه از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان–مریوان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و بعد از ظهر همان روز شعبان محمدی آزاد شده بود.
اسکندر لطفی و مسعود نیکخواه پس از بازداشت توسط اطلاعات سپاه جهت بازجویی به بازداشتگاه این نهاد امنیتی در سنندج منتقل شده بودند.

مسعود نیکخواه روز چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه با تودیع قرار کفالت از زندان مریوان آزاد و بامداد روز پنج‌شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه دوباره از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

شامگاە روز شنبە چهاردهم خردادماە، شعبان محمدی و مسعود نیکخواە دو فعال صنفی معلمان مریوان طی تماس تلفنی با خانواده‌هایشان اعلام کردند که از بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج به بند امنیتی زندان اوین منتقل شدند.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن سه سوختبر دیگر در شستون + ویدیو

ی جولای 3 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it جان باختن سه سوختبر بلوچ در پی آتش سوزی خودرو در یک مَندی در شهرستان شستون. به گزارش رسیده روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱٤٠١ بدنبال آتش گرفتن خودرو تویوتا وانت سوختبر در یک مَنڈی (محل دپو سوخت) در […]
photo 2022 07 03 13 50 05

You May Like