تداوم بازداشت و بلاتکلیفی؛ گزارشی از آخرین وضعیت محمد مهدی وثوقیان و معصومه یاوری

معصومه یاوری و فرزندش محمد مهدی وثوقیان، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان‌های دولت‌آباد و دستگرد اصفهان در بازداشت بسر می‌برند.

photo 2023 10 17 11 18 15

به گزارش کولبرنیوز، معصومه یاوری و فرزندش محمد مهدی وثوقیان، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان‌های دولت‌آباد و دستگرد اصفهان در بازداشت بسر می‌برند.
بر اساس این گزارش، علی‌رغم گذشت ٢۶ روز از زمان بازداشت محمد مهدی وثوقیان، تاکنون مسئولین مربوطه با بهانه تراشی‌های متعدد با آزادی موقت وی مخالفت می‌کنند. هم‌چنین معصومه یاوری علی‌رغم گذشت چهل روز از زمان دستگیری، کماکان در زندان دولت‌آباد اصفهان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد.
محمد مهدی وثوقیان از زمان بازداشت تاکنون از ملاقات با خانواده خود محروم مانده است.
لازم به ذکر است که معصومه یاوری که از بیماری قند، تیروئید و مشکلات قلبی رنج می‌برد به دستور دادستانی گلپایگان از دریافت داروهای خود در زندان دولت‌آباد اصفهان محروم مانده و خانواده اجازه ارسال داروهای وی را به زندان ندارند. این امر موجب نگرانی خانواده و نزدیکان وی شده است.

محمد مهدی وثوقیان در تاریخ ٢٩ شهریورماه ١۴٠٢، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان گلپایگان بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه اصفهان منتقل شده بود. وی در چهارم مهرماه ۱۴۰۲، به زندان دستگرد اصفهان منتقل شد.
محمدمهدی وثوقیان، فرزند معصومه یاوری ٢١ ساله، دانشجوی هوشبری دانشکده پزشکی دانشگاه اصفهان و ساکن شهرستان گلپایگان است.
روز دوشنبه ١٣ شهریورماه ١۴٠٢، نیروهای وزارت اطلاعات معصومه یاوری را در منزل شخصی خود بازداشت کردند. بازداشت وی همراه با تفتیش محل و ضبط شماری از لوازم شخصی او و خانواده‌اش همراه بود.
معصومه یاوری پیش از این نیز به واسطه فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و محکومیت را داشته است.

کولبرنیوز

Next Post

مواضع اتحادیه و تشکل‌های کارگری جهان در رابطه با جنگ حماس و دولت اسرائیل

س اکتبر 17 , 2023
تشکل‌ها و اتحادیه‌های کارگری همانند بسیاری از گروه‌های اجتماعی و سازمان‌های مدنی جهان در مورد درگیری حماس و دولت اسرائیل موضع گیری کرده‌اند. در اینجا به چند نمونه عمده آن اشاره می‌شود. اتحادیه‌های کارگری فلسطین طی اعلامیه‌ای در روز دوشنبه شانزدهم اکتبر، برابر با ٢٤ مهر، به دول پشتیبان دولت […]
photo 2023 10 17 11 22 38

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی