برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزانه زیلابی

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزانه زیلابی وکیل مدافع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری اهواز برگزار شد.

image 14

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزانه زیلابی وکیل مدافع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در شعبه ١١٣ دادگاه کیفری اهواز، به اتهام نشر اکاذیب برگزار شد. پیش از این نیز در ۲۸ فروردین‌ماه ١۴٠٢، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده دیگر فرزانه زیلابی در شعبه ۴ دادگاه انقلاب اسلامی اهواز برگزار شده بود. اتهامات او در این پرونده «فعالیت تبلیغی علیه نظام، اجتماع و تبانی جهت ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، توهین به رهبری و عضویت در احزاب اپوزیسیون» بوده است. لازم به ذکر است که این پرونده بخاطر وکالت معترضین بازداشتی در جریان انقلاب ژینا برای او باز شده است و پرونده قبلی وی نیز برای وکالت کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه هم‌چنان باز است.

کولبرنیوز

Next Post

اجرای حکم حبس سروناز احمدی و کامیار فکور

چ مه 10 , 2023
حکم حبس کامیار فکور، فعال کارگری و سروناز احمدی مترجم، فعال حقوق کودکان، و حامی کارگران روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به اجرا در آمد. آن‌ها از بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین به بند عمومی این زندان منتقل شدند. به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا […]
image 15

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی