بازداشت چهار سوختبر بلوچ توسط نیروهای نظامی در شهرستان ریگان

چهار سوختبر بلوچ که علیه اخاذی نیروهای نظامی، از سوختبران اعتراض کرده بودند و در شبکه‌های اجتماعی فراخوان به اعتراض داده بودند توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

photo 2022 09 06 22 34 09

به گزارش رسیده روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱، چهار سوختبر بلوچ که در برابر اخاذی نیروهای انتظامی ایستادگی کرده بودند، توسط این نیروها در شهرستان ریگان بازداشت شدند.

هویت یکی از این چهار سوختبر “صمد شهیکی” ٣٢ ساله، فرزند عبدالله متاهل و دارای فرزند اهل روستای “رحمت‌آباد” از توابع شهرستان ریگان است.

گفته می‌شود در پی افزایش اخاذی نیروهای نظامی از سوختبران در محور بم به پهره(ایرانشهر)، صمد و برخی دیگر از سوختبران که مخالف این اقدام ماموران نظامی بودند با انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی از سایر سوختبران خواستار عدم جابجایی سوخت در چند مسیر تحت کنترل این نیروها شده بودند.

بر اساس این گزارش، این اقدام صمد و سایر سوختبران منجر به اقدام مامورین اخاذ شده و از طریق پلیس فتا اقدام به بازداشت دستکم چهار تن از سوختبران نموده‌اند.

از محل نگهداری این چهار شهروند بازداشتی تا لحظه تنظیم این گزارش اطلاعی در دست نیست.

Next Post

زخمی شدن یک کولبر سقزی در مرز بانه

چ سپتامبر 7 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it یک کولبر سقزی در مرز بانه با شلیک مستقیم نیروهای رژیم زخمی شد. بنابه گزارش رسیده به کولبر نیوز روز سه شنبه ١٥ شهریور ماه نیروهای رژیم مستقر در مرز “هنگه‌ژال” بانه به سمت دسته‌ای از کولبران آتش گشودند، که […]
کولبر زخمی شده
Telegram Channel