بازداشت دو شهروند توسط نیروهای امنیتی در اشنویه و پیرانشهر

شورش ابراهیمی و سلیمان شارویرانی دو شهروند اهل شهرهای پیرانشهر و اشنویه توسط نیروهای امنیتی در این دو شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

photo 2023 07 10 20 12 35
عکس از سمت راست: سلیمان شارویرانی و شورش ابراهیمی

به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ١۴٠٢، شورش ابراهیمی شهروند اهل روستای “گرگول سفلی” از توابع پیرانشهر توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. نیروهای امنیتی پس از بازداشت این شهروند در جاده پسوه مهاباد، اقدام به تفتیش منزل او نیز کرده‌اند.
بر اساس گزارشی دیگر، روز یک‌شنبه ۱۸ تیرماه ١۴٠٢، سلیمان شارویرانی فرزند احمد، شهروند اهل روستای “سیدآباد” از توابع اشنویه نیز توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی این دو شهروند را بازداشت کرده‌اند و تاکنون از دلایل بازداشت، محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ آزادی شیرکو روشنی با تودیع وثیقه از زندان

س جولای 11 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it شیرکو روشنی، شهروند بازداشتی اهل مریوان با تودیع قرار وثیقه ۵۴۵ میلیون تومانی موقتاً از زندان شهر مریوان آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ١٧ تیرماه ۱۴۰۲، شیرکو روشنی شهروند ٣٠ سالە، اهل و ساکن مریوان با […]
photo 2023 07 10 21 32 14

You May Like