ایذه‌؛ محکومیت مجاهد کورکوری به اعدام در دادگاه بدوی

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حکم اعدام مجاهد کورکوری در دادگاه بدوی به اتهام محاربه و قتل ۷ تن از جمله کیان پیرفلک در دادگاه انقلاب شهرستان ایذه صادر شد.

image 3

به گزارش کولبر نیوز روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ١۴٠٢، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد حکم اعدام مجاهد کورکوری (عباس کورکوری) به اتهام محاربه و قتل ۷ تن از جمله کیان پیرفلک در دادگاه انقلاب شهرستان ایذه صادر شد.
به گزارش این رسانه این حکم بدوی است و در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است.

روز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱، دادگاه رسیدگی به پرونده مجاهد کورکوری در دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد. وی در این دادگاه به محاربه از طریق تیراندازی با سلاح جنگی و قتل ۷ تن از جمله کیان پیرفلک متهم شد.

محکومیت مجاهد کورکوری به اعدام به اتهام قتل کیان پیرفلک در حالیست که زینب مولایی‌راد مادر کیان پیرفلک، در خصوص این اتهام صراحتاً اعلام کرده است که فرزندش را نیروهای امنیتی در مسیر بازگشت به خانه به رگبار بسته و فرزند او به ضرب گلوله ماموران جان باخته است.
روز ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱، ماموران امنیتی به خودرو خانواده پیرفلک، هنگامی که در مسیر بازگشت به منزل بودند شلیک کردند. در این خودرو کیان ۹ ساله کشته شد و پدرش بر اثر ضرب گلوله دچار معلولیت شد.

در ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱، ماموران امنیتی با سلاح سنگین به روستای پرسوراخ ایذه حمله کرده و مجاهد کورکوری و بهمن بهمنی را بازداشت و دو تن از یارانشان به نام‌های محمود احمدی و حسین سعیدی را کشتند.
قوه قضاییه اصرار دارد که قتل کیان پیرفلک را به گردن مجاهد کورکوری بیندازد.

روز پنجم دی ماه در جریان مراسم چهلم کیان پیرفلک در روستای پرچستان گورویی مردم از مجاهد کورکور حمایت کردند و با شعارهایی نسبت به اجرای حکم اعدام او هشدار دادند.

مجاهد کورکوری (عباس کورکوری) متولد ۱۲اردیبهشت۱۳۶۲، مجرد است.
او پس از بازداشت درحالیکه مجروح بود، در بیمارستان نیروی انتظامی الزهرا در ایذه تحت بازجویی وشکنجه قرار گرفت تا اعتراف اجباری کند.

کولبرنیوز

Next Post

دو کولبر سقزی در سد عباس‌آباد بانه جانباختد

ج آوریل 7 , 2023
روز پنج‌شنبه ١٧ فروردین ماه دو کولبر سقزی در رخدادی نامعلوم، در سد عباس‌آباد شهرستان بانه غرق و جانباختند. به گزارش کولبر نیوز هویت این کولبران “افشین فلاحی” ٢٢ ساله و “مهدی رحمتی” ٢٣ ساله و اهل سقز احراز گردیده است. لازم به ذکر است تاکنون پیکر این کولبران توسط […]
کولبر سقزی در سد عباس‌آباد بانه جانباختد

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی