ایذه؛ بازداشت زهرا سعیدیان‌جو توسط نیروهای امنیتی

زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان‌جو، از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در ایذه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

photo1699949023

به گزارش کولبرنیوز شامگاه دوشنبه ٢٢ آبان‌ماه ۱۴٠٢، زهرا سعیدیان جو، خواهر میلاد سعیدیان جو، از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ بازداشت شد. بر اساس این گزارش، زهرا سعیدیان‌جو در آستانه برگزاری اولین سالگرد جانباختن برادرش توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در ایذه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. کماکان از اتهامات مطروحه علیه زهرا سعیدیان‌جو اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

 روز چهارشنبه ١٨ مرداماه ۱۴۰۲، زهرا سعیدیان‌جو با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان سپیدار اهواز آزاد شد. زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان جو، یکی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در ایذه، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده بود، پس از گذشت یک ماه از زمان دستگیری به زندان سپیدار اهواز انتقال داده شده بود.
زهرا سعیدیان‌جو روز یکشنبه ١٨ تیرماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی شهر تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود. امید سعیدیان‌جو، برادر وی با انتشار این خبر، اعلام کرد: خواهرم روز گذشته در محل کارش در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. به گفته آقای سعیدیان جو، بازداشت خواهرش به دلیل همدردی و دیدار با خانواده‌های داغدار در جریان انقلاب ژینا، صورت گرفته است. امید و زهرا سعیدیان‌جو، پیش‌تر همزمان با برگزاری مراسم تولد میلاد سعیدیان‌جو بر سر مزارش بازداشت و پس از مدتی آزاد شدند.
میلاد سعیدیان‌جو، ۲۶ ساله و اهل ایذه روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه ١۴٠١، در جریان اعتراضات مردمی در این شهر، مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

نقده؛ آزادی سوران محمودی از زندان با تودیع قرار وثیقه

س نوامبر 14 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it سوران محمودی، شهروند بازداشتی اهل پیرانشهر با تودیع قرار وثیقه موقتاً از زندان نقده آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ۲٢ آبان‌ماه ۱۴۰۲، سوران محمودی، شهروند بازداشتی اهل پیرانشهر با تودیع قرار وثیقه سه میلیارد تومانی موقتاً […]
photo1699949313

You May Like