انتقال توماج صالحی به زندان دستگرد اصفهان

توماج صالحی هنرمند و خواننده رپ اعتراضی پس از بازداشت در بابل، روز یک‌شنبه ١٢ آذرماه ۱۴۰۲ به زندان دستگرد اصفهان منتقل شد.

توماج صالحی به زندان دستگرد اصفهان

به گزارش کولبر نیوز امیر رئیسیان، وکیل مدافع توماج صالحی ضمن انتشار این خبر، نوشت: “برای پرونده اخیر هیچ قرار تامینی صادر نشده است اما در پرونده قبلی قرار وثیقه به قرار بازداشت موقت تبدیل و تشدید شده است.”

توماج صالحی هنرمند و خواننده رپ اعتراضی در حالی به زندان دستگر اصفهان منتقل گردید که روز پنج‌شنبه ٩ آذر ۱۴۰۲ در خیابانی در بابل همراه با ضرب و شتم و بدون ارائه هرگونه برگه قضایی توسط نیروهای امنیتی رژیم بازداشت شد.

این هنرمند روز ٢٧ آبان ۱۴۰۲ پس از تحمل ۲۵۲ روز حبس انفرادی و مجموعا یک سال و بیست‌ویک روز حبس ناعادلانه با قرار وثیقه آزاد شده بود.
توماج صالحی پس از آزاد شدن از زندان در پیامی ویدیویی ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم ایران، درباره نحوه بازداشت خود، شکنجه‌های مزدوران اطلاعات در بازداشتگاه، اعترافات اجباری، توهین و افتراهای مزدوران علیه وی، عدم استقلال دستگاه‌ قضایی و اختیارات گسترده و فراقانونی وزارت اطلاعات سخن به‌میان آورد.

توماج صالحی روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ از بابت اتهام «افساد فی‌الارض» توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب اصفهان به شش سال و سه ماه حبس محکوم شد. آقای صالحی از تاریخ قطعیت حکم به دو سال ممنوعیت خروج از کشور، دو سال محرومیت از فعالیت، تهیه و تولید آثار موسیقی و خوانندگی و همچنین دو سال حضور الزامی در دوره‌های مدیریت رفتار و مهارت دانش، محکوم شده بود.

Next Post

محکومیت ٩ شهروند کُرد به ٢٧ سال ۵ ماه حبس در اشنویه

د دسامبر 4 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it ٩ شهروند کُرد در شعبه اول دادگاه انقلاب اشنویه به مجموعا ٢٧ سال و ۵ ماه محکوم شدند. به گزارش کولبرنیوز «یعقوب محمودی‌آذر»، «خوشناو عینی»، «پیروت تابناک»، «یوسف رحمانی»، «خضر عبداللهی»، «فرهنگ کرامت»، «بهمن محمودی‌آذر»، «محسن عزیزی» و «عثمان حمزه‌زاده» […]
٩ شهروند کُرد به ٢٧ سال ۵ ماه حبس در اشنویه
Telegram Channel