اعلام اعتصاب غذای مسئول انجمن صنفی فرهنگیان خراسان‌شمالی و جمعی از اعضای انجمن صنفی معلمان فارس و کانون صنفی معلمان بوشهر

جمع کثیری از معلمین و فرهنگیان در سراسر کشور به فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران از روز گذشته در حمایت از معلم اعتصابی اسکندر لطفی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

photo 2022 06 03 12 28 29

به گزارش منتشر شده از سوی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، امروز جمعه سیزده خردادماه ۱٤٠١، جمعی از اعضای انجمن صنفی معلمان فارس و کانون صنفی معلمان بوشهر در حمایت از اسکندر لطفی و اصغر امیرزادگان دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

همزمان محمد رمضان‌زاده، مسئول انجمن صنفی فرهنگیان خراسان شمالی در حمایت از معلمان زندانی و در همراهی با اسکندر لطفی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان-مریوان و سخنگوی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی معلمان ایران اعلام اعتصاب غذای تر کرد.

این در حالی است که از روز پنج‌شنبه دوازدهم خردادماه تعدادی از فعالان صنفی معلمان در اعتراض به بازداشت و زندانی کردن معلمان و پرونده‌سازی علیه آنان و در همراهی با اعتصاب غذای اسکندر لطفی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

چهل روز بی‌خبری از سرنوشت پنج فعال کارگری و اجتماعی شهر بانە

ج ژوئن 3 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it چهل روز بلاتکلیفی پنج فعال کارگری اهل شهرستان بانە کە در اطلاعات سپاە سنندج و بانه در بازداشت هستند. بر اساس گزارشی کە امروز جمعە سیزدهم خردادماە ١٤٠١ بە کولبر نیوز رسیدە است، خانوادەهای پنج فعال کارگری و […]
photo 2022 06 03 16 13 27

You May Like