اطلاعیه شماره پنج کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی

کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی در پی بروز بیماری برای وی اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

اسماعیلی

کارگران، مردم آزادی‌خواه!

روز یکشنبه سوم دی‌ماه ۱۴۰۲، عثمان اسماعیلی، فعال کارگری دربند در زندان مرکزی سقز، در پی بروز ناراحتی و درد شدید در ناحیه شکم، به پزشکی قانونی این شهر اعزام شد. پس از انجام آزمایشات لازم، دکتر پزشکی قانونی، مسئولین زندان و خود ایشان را مطلع کرد، که وی دچار بیماری “فتق اینگوینال” شده است و باید در سریع‌ترین وقت ممکن ایشان را مورد عمل جراحی قرار دهند. علی‌رغم تایید پزشک متخصص مبنی بر نامناسب بودن وضعیت جسمانی عثمان اسماعیلی، ماموران رژیم، نامبرده را به زندان مرکزی سقز بازگرده‌اند.
لازم به ذکر است که آقای عثمان اسماعیلی از آسم شدید و بیماری قلبی نیز رنج می‌برد و مطمئناً شرایط زندان برای ایشان دشوار می‌باشد. ما اعضای کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی، خاطر نشان می‌کنیم، هر مشکلی که سلامتی وی را تهدید کند، مسئولیت آن مستقیماً متوجه نهادهای امنیتی، قضایی و زندان مرکزی سقز است.

کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی
دی ماه ۱۴۰۲

سخنگوی کمیته یدالله صمدی
+۹۸۹۱۸۵۰۲۸۵۶۳

کولبرنیوز

Next Post

سنندج؛ احضار بیان فرج‌اللهی به دادگاه انقلاب

د دسامبر 25 , 2023
بیان فرج‌الهی، شهروند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد. به گزارش کولبرنیوز بیان فرج‌الهی، شهروند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد. بر اساس ابلاغیه‌ای که اخیراً توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج صادر و به او ابلاغ شده است، خانم […]
IMG 3538

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی