اطلاعیه هفدهم کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی

WhatsApp Image 2024 05 25 at 10.43.49

کارگران، مردم آزادی‌خواه!

صبح روز شنبه پنجم خردادماه ۱۴۰۳ عثمان اسماعیلی فعال کارگری محبوس در زندان سقز، پس از پیگیری‌های خانواده و کمیته دفاع از وی، با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی به مرخصی استعلاجی آمد. دادستانی سقز با مرخصی عثمان اسماعیلی برای انجام آنژیوگرافی و ادامه درمان در خارج از زندان بمدت پنج روز موافقت کرد.

آزادی موقت عثمان اسماعیلی در حالی پس از پنج ماه صورت می‌گیرد که پزشکی قانونی سقز در سوم دی‌ماه سال ١۴٠٢ اعلام کرده بود که نامبرده دچار بیماری فتق شده و باید در اسرع وقت تحت عمل جراحی قرار گیرد.

کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی اعلام می‌دارد که زندانیان سیاسی محبوس در زندان‌های ایران معترضین برحق به شرایط نابسامان اقتصادی، سیاسی حاکم بر جامعه هستند و نمی‌توان آن‌ها را در زمره‌ی مجرمین قرار داد، لذا باید هر چه سریع‌تر بدون هیچ قید و شرطی آزاد شوند.

کمیته دفاع از عثمان اسماعیلی 

شنبه پنجم خردادماه  ۱۴۰۳

کولبرنیوز

Next Post

شجاعت خانواده‌های دادخواهان الهام‌بخش است! 

ش مه 25 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it روز پنجشنبه سوم خردادماه خانواده‌های دادخواهان کوردستان بیانیه‌ای راجع به شیوه تداوم دادخواهی، پس از هلاکت رئیسی، جلاد ۶۷، خطاب به دادخواهان سراسر ایران را منتشر کردند. آن‌ها نوشتند که مرگ رئیسی نباید موجب خاموش شدن آتش مبارزه […]
WhatsApp Image 2024 05 25 at 13.21.56

You May Like