اشنویه؛ صدور حکم حبس علیه شش شهروند

خضر عبداللهی، آرام شعبان، سلیمان گلوانی، عثمان حمزه‌زاده، عبدالکريم کاکول و فخردین پودات، شش شهروند اهل شهر اشنویه مجموعاً به هشت سال و شش ماه حبس محکوم شدند.

photo 2023 12 04 12 17 17

به گزارش کولبرنیوز طی روزهای اخیر خضر عبداللهی، آرام شعبان، سلیمان گلوانی، عثمان حمزه‌زاده، عبدالکريم کاکول و فخردین پودات، شش شهروند اهل شهر اشنویه توسط دادگاه انقلاب اسلامی مجموعاً به هشت سال و شش ماه حبس محکوم شده‌اند. بر اساس این گزارش، عبدالکریم کاکول، اهل روستای حسن‌نوران اشنویه و سلیمان شارویرانی و خضر عبداللهی، هردو ساکن اشنویه، توسط دادگاه انقلاب این شهر به ریاست قاضی مهدی رضایی، هرکدام به یک سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند.
هم‌چنین، آرام شعبان، اهل شهر اشنویه به سه سال و سه ماه حبس و فخرالدین پودات، اهل روستای “بیتریان” و عثمان حمزه‌زاده، اهل روستای “قوروشای” از توابع اشنویه، هر کدام به یک سال و سه ماه زندان تعزیری محکوم شده‌اند.

بامداد روز یک‌شنبه ۱۸ تیرماه ١۴٠٢، نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران در شهر اشنویه اقدام به دستگیری شمار زیادی از شهروندان این شهر کرده بودند. بر اساس این گزارش خضر عبدالهی، آرام شعبان، سلیمان گلوانی، عثمان حمزه‌زاده، عبدالکریم کاکول و فخرالدین پودات از جمله کسانی هستند که هویت آن‌ها برای کولبرنیوز احراز شده است.
بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی بامداد یک‌شنبه سلیمان گلوانی از اعضای خانواده‌های دادخواه و برادر سلام گلوانی از جانباختگان جنبش انقلابی ژینا در اشنویه را با خشونت و ضرب و شتم بازداشت کرده‌ بودند.
ساعت سه بامداد نیز این نیروها در روستای حسن‌نوران از توابع اشنویه نیز یکی از فعالین مدنی و از زندانیان سیاسی سابق این شهر را به نام عبدالکریم کاکول ۳۶ ساله بازداشت کردند.
هم‌زمان نیز اقدام به بازداشت آرام شعبان و خضر عبدالهی امیرآباد ۵۰ ساله و هر دو اهل اشنویه، عثمان حمزه‌زاده اهل روستای “کوروش آباد” (قوروشاوی) و فخرالدین پودات اهل روستای “بطریان” کرده‌ بودند.

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ زخمی شدن دو کولبر در مرز هه‌نگه‌ژال

د دسامبر 4 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it در پی تیراندازی و تعقیب و گریز نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هه‌نگه‌ژال بانه دو‌کولبر دیگر زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز، شب شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲، دو کولبر اهل کرمانشاه و سنندج در پی تیراندازی و تعقیب و گریز […]
photo 2023 12 04 12 22 37

You May Like