اشنویه؛ جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عیسی ابراهیم‌زاده

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عیسی ابراهیم‌زاده از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در دادگاه انقلاب اشنویه برگزار شد.

photo 2023 02 22 16 14 40

به گزارش کولبر نیوز امروز چهارشنبه سوم اسفندماه ١۴٠١، جلسه دادگاه عیسی ابراهیم‌زاده فعال کارگری اهل روستای ده‌شمس از توابع شهرستان اشنویه از سوی دادگاه انقلاب این شهر به ریاست قاضی رضایی برگزار شد. جلسه دادگاهی این فعال کارگری بدون حضور وکیل انتخابی برگزار و نامبرده از بابت اتهامات «عضویت در احزاب کوردستانی، شرکت در تجمعات اعتراضی و تبلیغ علیه نظام» به دفاع از خود پرداخت.

عیسی ابراهیم‌زاده در روز چهارشنبه ٣٠ آذرماه در مسیر بازگشت از اشنویه به روستای محل سکونتش (ده‌شمس) در حالی که کودک خردسال خود را همراه داشت، توسط ماموران سرکوبگر اطلاعات به اتهام شرکت در اعتراضات مردمی اشنویه، تبلیغ علیه نظام و عضویت در یکی از احزاب کوردستانی مخالف نظام دستگیر و به بازداشتگاه این اداره در ارومیه منتقل شد.
لازم به ذکر است که عیسی ابراهیم‌زاده پس از ۵٣ جلسه بازجویی با قرار وثیقه ۵٠٠ میلیون تومانی آزاد شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان؛ ۷۲ دانش‌آموز در مدرسه احمدیه بروجرد مسموم شدند.

چ فوریه 22 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it امروز چهارشنبه مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از مسمومیت ۵١ دانش‌آموز دیگر در مدرسه دخترانه احمدیه در بروجرد خبر داد. به گزارش کولبر نیوز، امروز چهارشنبه ٣ اسفندماه ۱۴۰۱ در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان، ۵١ دانش‌آموز دیگر در مدرسه […]
ww

You May Like