اشنویه؛ بازداشت گسترده شهروندان توسط نیروهای اطلاعات سپاه

در ادامه دستگیری‌های گسترده اخیر نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران در شهر اشنویه اقدام به بازداشت خضر عبدالهی، آرام شعبان، سلیمان گلوانی، عثمان حمزه‌زاده، عبدالکریم کاکول و فخرالدین پودات کردند.

photo 2023 07 09 15 48 32

به گزارش کولبرنیوز بامداد روز یک‌شنبه ۱۸ تیرماه ١۴٠٢، در ادامه دستگیری‌های گسترده اخیر، نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران در شهر اشنویه اقدام به دستگیری شمار زیادی از شهروندان این شهر کردند. بر اساس این گزارش خضر عبدالهی، آرام شعبان، سلیمان گلوانی، عثمان حمزه‌زاده، عبدالکریم کاکول و فخرالدین پودات از جمله کسانی هستند که هویت آن‌ها برای کولبرنیوز احراز شده است.

بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی بامداد یک‌شنبه سلیمان گلوانی از اعضای خانواده‌های دادخواه و برادر سلام گلوانی از جانباختگان جنبش انقلابی ژینا در اشنویه را با خشونت و ضرب و شتم بازداشت کرده‌اند.
ساعت سه بامداد نیز این نیروها در روستای حسن‌نوران از توابع اشنویه نیز یکی از فعالین مدنی و از زندانیان سیاسی سابق این شهر را به نام عبدالکریم کاکول ۳۶ ساله بازداشت کرده‌اند.
هم‌زمان نیز اقدام به بازداشت آرام شعبان و خضر عبدالهی امیرآباد ۵۰ ساله و هر دو اهل اشنویه، عثمان حمزه‌زاده اهل روستای “کوروش آباد” (قوروشاوی) و فخرالدین پودات اهل روستای “بطریان” کرده‌اند.

تاکنون از دلایل بازداشت، محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی حاصل نشده است.

کولبرنیوز

Next Post

دادگاه تجدیدنظر؛ داود رضوی به ۵ سال زندان محکوم شد

ی جولای 9 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it حکم اولیه داود رضوی از اعضای بازنشسته سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در دادگاه تجدیدنظر تایید شد. وی در مرحله بدوی به ۵ سال حبس تعزیری و ۲ سال محرومیت از فعالیت در فضای مجازی […]
photo 2023 07 09 16 08 10

You May Like