اشنویه؛ بازداشت دو شهروند جوان توسط نیروهای امنیتی

نجم‌الدین عیسی‌زاده و هیدی عبدالبخت دو جوان اهل روستای “بیمضرتی” از توابع شهر اشنویه توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

photo 2023 08 17 19 55 46

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ٢۶ مردادماه ١۴٠٢، نجم‌الدین عیسی‌زاده ۲۲ ساله و هیدی عبدالبخت ۲۰ ساله، دو جوان اهل روستای “بیمضرتی” از توابع شهر اشنویه توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی روز گذشته نیز جهت بازداشت این دو شهروند به منازل خانوادگی آنها هجوم برده و موبایل تمامی اعضای خانواده آنها را ضبط کرده بودند و در نهایت امروز این دو شهروند پس از مراجعه به اداره اطلاعات اشنویه بازداشت شده‌اند.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروندان کرده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

نقش مبارزات کارگری و صنفی در مقاومت علیه استبداد (بخش نخست)

پ آگوست 17 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it نویسندە: آوات پوری بر اساس پژوهش‌های «مرکز بین‌المللی مبارزات بی‌خشونت»، مقاومت مدنی در سه سطح کنش، کارزار و جنبش، دسته‌بندی می‌شود. «مایکل ای. بیر» در پژوهشی با نام «تاکتیک‌های مقاومت مدنی در سده بیست و یکم» استدلال می‌کند که با […]
image 38
Telegram Channel