اشنویه؛ انتقال ایوب آغالیانی جهت اجرای حبس به زندان نقده

ایوب آغالیانی، شهروند ۲۲ ساله اهل شهر اشنویه پس از مراجعه به دادگاه انقلاب این شهر، جهت اجرای حکم ۱۰ سال و ۶ ماه حبس بازداشت و به زندان نقده منتقل شد.

telegram cloud photo size 4 6026265813155167122 y

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه اول شهریورماه ١۴٠٢، ایوب آغالیانی، شهروند ۲۲ ساله اهل شهر اشنویه، پس از مراجعه به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهر اشنویه بازداشت شده است. ایوب آغالیانی روز ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱، از سوی شعبه ١۰١ دادگاه کیفری دو اشنویه به ۱٠ سال و ۶ ماه حبس تعزیری و ۷۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده بود.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند به صورت ویدیو کنفرانس و بدون دسترسی به وکیل برگزار و دادگاه وی را به اتهامات «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور» به چهار سال حبس، به اتهام «اخلال در نظم و آسایش عمومی» به یکسال حبس و هفتاد ضربه شلاق، به اتهام «تخریب اموال عمومی» به یکسال و شش ماه حبس و به اتهام «مشارکت در تحریق عمدی اموال عمومی» به چهار سال حبس با اجرای مجازات اشد و با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم کرده بود.

نهایتاً این حکم در دادگاه تجدیدنظر به چهار سال حبس تعزیری تقلیل یافته است. 

هم‌چنین بهمن‌ماه ١۴٠١ ایوب آغالیانی در شعبه ١٠٦ دادگاه کیفری دو ارومیه به اتهامات  «تخریب اموال عمومی به قصد مقابله با نظام و اخلال در نظم و آسایش عمومی» به یکسال و پنج ماه حبس محکوم شده بود. هم‌چنین روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱، نیز در شعبه سوم دادگاه انقلاب ارومیه به اتهامات «اخلال در نظم و آسایش عمومی (اخلال در نظم عمومی با هیاهو و جنجال) و تخریب اموال عمومی به قصد مقابله با نظام و قیام مسلحانه در برابر حکومت اسلامی (محاربه و قیام مسلحانه علیه حکومت اسلامی)» محاکمه و تاکنون حکمی در این  رابطه به وی ابلاغ نشده است.

نهایتاً روز دوشنبه پنجم تیرماه ١۴٠٢، این ایوب آغالیانی با تودیع قرار وثیقه ٢١ میلیارد و ٢۵٠ میلیون تومانی به صورت موقت و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی ارومیه آزاد شده بود.

ایوب آغالیانی اهل شهرستان اشنویه روز جمعه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی شهر اشنویه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدە بود.

Next Post

کامیاران؛ بازداشت لیلا قلوزی توسط نیروهای امنیتی

ش سپتامبر 2 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it لیلا قلوزی فعال مدنی اهل شهر کامیاران توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ١١ شهریورماه ١۴٠٢، لیلا قلوزی ۴۰ ساله، فعال مدنی اهل شهر کامیاران بار دیگر توسط […]
telegram cloud photo size 4 6026265813155167127 y
Telegram Channel