احضار فعال کارگری ریحانه انصاری‌نژاد به دادسرای اوین

طی ابلاغیه‌ای ریحانه انصاری‌نژاد فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری برای اخذ آخرین دفاع به شعبه ۲ دادسرای شهید مقدس اوین احضار شد.

photo 2023 02 18 10 00 25

به گزارش کولبر نیوز به نقل از کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، ریحانه انصاری‌نژاد فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری طی ابلاغیه‌ای برای اخذ آخرین دفاع به شعبه ۲ دادسرای شهید مقدس اوین احضار شده است. طبق این ابلاغیه‌، این فعال کارگری ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه، مهلت دارد که به این شعبه برای اخذ آخرین دفاع مراجعه کند.

روز شنبه ۱۵ مردادماه ١۴٠١، ریحانه انصاری‌نژاد پس از ۸٧ روز بازداشت، با قید وثیقه یک و نیم میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.
ریحانه انصاری‌نژاد مجددا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در منزل شخصی‌اش توسط مامورین وزرات اطلاعات بازداشت و جهت بازجویی به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل گردیده بود.

کولبرنیوز

Next Post

کشته شدن صدها راس الاغ توسط نیروهای سپاه پاسداران+ویدیو

ش فوریه 18 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it نیروهای سپاه پاسداران به بهانه قاچاق سوخت صدها راس الاغ را در مرز کله‌گان کشتند. به گزارش کولبر نیوز به نقل از کمپین فعالین بلوچ، روز سه شنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، صدها راس الاغ توسط نیروهای سپاه پاسداران […]
photo 2023 02 18 11 23 07

You May Like