سنندج؛ احضار و بازجویی بیش از ٧۰ تن از کادر درمان در یک هفته گذشته

در یک هفته گذشته بیش از ٧۰ تن از کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سنندج به بخش تخلفات اداری، حراست و اطلاعات سپاه سنندج احضار شدند.

و بازجویی بیش از ٧۰ تن از کادر درمان در یک هفته گذشته

به گزارش کولبرنیوز و به نقل از “ان‌جی‌او پزشکان و پرستاران داوطلب کوردستان”، از روز ١٧ بهمن‌ماه ١۴۰۲ تاکنون بیش از ۶۰ تن از پرستاران و کادر درمانی به حراست دانشگاه علوم‌پزشکی و بیش از ١۰ تن نیز به بخش تخلفات اداری یا اطلاعات سپاه سنندج احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفتند.
این احضارات بدنبال تصمیم پرستاران برای تشکیل تجمعی در اعتراض به اضافه کار اجباری و تاخیر در پرداختی‌ها و عدم رعایت تعرفه پرستاری و فوق‌العاده خاص در روز سه‌‌شنبه ۱۷ بهمن صورت گرفته است.
سال‌هاست که پرستاران با مشکلات معیشتی و عدم پرداخت به موقع حق و حقوقشان روبرو هستند و در سراسر ایران تجمعات اعتراضی برگزار کرده‌اند.
با این وجود نه تنها مطالباتشان شنیده نشده است بلکه رژیم به‌دنبال سرکوب صدایشان است.

Next Post

بانه؛ زخمی شدن یک کولبر با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

پ فوریه 15 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it در کمین‌گذاری و تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی بانه یک کولبر دیگر زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز روز یکشنبه ٢٢ بهمن ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوار مرزی “هنگه‌ژال” بانه به سمت کولبران تیراندازی کردند، که در نتیجه‌ی آن یک کولبر دیگر […]
شدن یک کولبر با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی
Telegram Channel