احراز هویت دو تن دیگر از فعالین کارگری شهر سنندج که به اداره اطلاعات این شهر احضار شدند

هفت تن از فعالین کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری و اتحادیه آزاد کارگران ایران به اداره اطلاعات سنندج احضار و بازجویی شدند.

photo 2022 09 01 15 15 33

به گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز پنج‌شنبه دهم شهریورماه ۱٤۰۱، هفت تن از فعالین کارگری و اجتماعی شهر سنندج پس از احضار به اداره اطلاعات سنندج، در رابطه با شرکت در مراسم خاکسپاری “خلیل احمدی” معرف به “خلیل نەوەرە” و خواندن شعر و سرود انقلابی و اعلام یک دقیقه سکوت به یاد جانباختگان راه آزدای و سوسیالیزم مورد بازجویی قرار گرفتند. طبق گزارش رسیده از این فعالین هم از بابت شرکت نکردن در مراسم‌های سالروز تشکیل حزب کمونیست ایران تعهد کتبی گرفته شده است.

روز سه‌شنبه شهریورماه ۱٤۰۱، بیش از ۱۵ تن از فعالین کارگری و اجتماعی شهر سنندج از طريق تلفن به نهادهای امنیتی این شهر احضار شده بودند.
هویت هفت تن از این فعالین شهر سنندج به این صورت است: “سیدخالد حسینی”، “سیدغالب حسینی”، “زاهد مرادیان”، “ریبوار عبداللهی” “مظفر صالح‌نیا”، “نامق باباخانی” و “خبات دهدار” از اعضای کميته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری و اتحادیه آزاد کارگران ایران.

طبق این احضاریه این فعالین کارگری باید روز پنج‌شنبه دهم شهریورماه رأس ساعت هشت صبح خود را به اداره اطلاعات این شهر معرفی می‌کردند.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن دو کولبر اهل سقز و بانه در نوارمرزی بانه

پ سپتامبر 1 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it امروز پنج‌شنبه دهم شهریورماه سه کولبر اهل سقز و بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه زخمی شدند. به گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز پنج‌شنبه دهم شهریورماه ۱٤۰۱ دو کولبر اهل شهرهای بانه و سقز […]
زخمی شدن دو کولبر

You May Like