آزادی دو تن از فعالین صنفی معلمان در سنندج

مجید کریمی و مسعود فرهیخته از اعضای کانون صنفی معلمان معلمان سنندج و اسلامشهر پس از یک هفته بازداشت آزاد شدند.

photo 2022 06 08 09 34 13

به گزارش شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران امروز چهرشنبه هجدهم خردادماه آقایان مجید کریمی دبیر انجمن صنفی معلمان سنندج و کلاترزان و مسعود فرهیخته که در تجمع حمایتی ۱۰ خرداد ماه بازداشت شده بودند بعد از یک هفته بازداشت با استقبال همکاران آزاد شدند.

آقای مسعود فرهیخته از فعالین صنفی معلمان اسلامشهر و عضو شورای هماهنگی و کمیته مذاکره برای آزادی معلمان است که برای مذاکره با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به سنندج آمده بود. که در تاریخ دهم که در ترمینال سنندج توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

روز سه‌شنبه دهم خردادماه، آقای کریمی از سوی نیروهای لباس شخصی بازداشت شده بود. آقای مجید کریمی فعال صنفی معلمان به همراه شماری از معلمان سنندج برای پیگیری وضعیت آقای مسعود فرهیخته به جلو اطلاعات سپاه رفته بودند که توسط چند نفر لباس شخصی با یک پژو سفید بازداشت و ربوده شده بود.

Next Post

کشتە شدن یک سوختبر بلوچ در شهرستان شستون+ویدیو

پ ژوئن 9 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it کشته شدن یک سوختبر بلوچ بدنبال انداختن خارَک پنچرکن توسط نیروهای نظامی در شهرستان شستون. بر اساس گزارش رسیده امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱٤٠١ بدنبال انداختن خارک پنچرکُن توسط نیروهای نظامی در مسیر حرکت یک خودروی سوختبر و واژگونی […]
photo 2022 06 08 23 30 40
Telegram Channel