آبدانان؛ جانباختن دو کارگر و زخمی شدن دو تن دیگر

انفجار در یک ساختمان در آبادان، منجر به جان باختن دو کارگر و مجروح شدن دو تن دیگر گردید.

IMG 5663

به گزارش کولبرنیوز، در پی انفجاری که روز شنبه ۵ خردادماه ١۴٠٣ در یک ساختمان مسکونی در خیابان سید صلاح الدین محمد رخ داد، دو کارگر جان خود را از دست دادند و دو کارگر دیگر مجروح شدند.

بر اساس گزارش، این انفجار در حین حفر کانال و برخورد دستگاه حفاری با لوله گاز شهری رخ داده است. در اثر این انفجار، واحد مسکونی تخریب شده و دو کارگر به نام های موسی وطن دوست و اسماعیل نباتی که هر دو متاهل و اهل شهرک هزارانی بودند، جان خود را از دست دادند.

دو کارگر دیگر نیز در این حادثه مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. هویت و وضعیت دقیق این افراد هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

لازم به ذکر است، مجموعاً در سال ۱۴۰۲ در حوادث ناشی از کار، ۲۱۱۵ کارگر (۲۰۹۴ نفر مرد و ۲۱ نفر زن) جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات یک هزار و ۹۰۰ نفر بود، ۱۱.۳ درصد افزایش داشته است.

ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده که رتبه بسیار پایینی است.

Next Post

جوانرود؛ محکومیت ایرج محمدزاده به دو سال حبس

ش مه 25 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it ایرج محمدزاده روزنامه‌نگار اهل شهر جوانرود توسط دستگاه قضایی به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. به گزارش کولبرنیوز، در تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ جلسه دادگاه‌ ایرج محمدزاده روزنامه‌نگار و خبرنگار اهل شهر جوانرود توسط شعبه ١٠١ دادگاه […]
IMG 5665
Telegram Channel