سنندج؛ بازداشت موقت فعال کارگری رضا امجدی

رضا امجدی فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری در شهر سنندج، توسط نهادهای امنیتی بازداشت و پس از چند ساعت بازجویی آزاد شد.

image 5
عکس مربوط بە چند سال پیش می‏باشد و از آرشیو گرفتە شدە است

به گزارش کولبرنیوز، روز دوشنبه ۱۲ تیرماه ١۴٠٢، رضا امجدی فعالین کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری در شهر سنندج، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از چند ساعت بازجویی آزاد شد. تا زمان تنظیم این خبر از اتهامات مطروحه علیه این فعال کارگری و مدنی اهل روستای حسن‌آباد از توابع دهستان آبیدر سنندج اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

رضا امجدی پیش‌تر نیز در تاریخ یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در آستانه روز جهانی کارگر توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج نیز احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود.
این فعال کارگری روز دوم فروردین‌ماه ١٣٩٨ نیز توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج بازداشت و پس از چند روز با تودیع قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی به صورت موقت از زندان آزاد شده بود.
این فعال کارگری پس از برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در سال ١٣٩۴ نیز بازداشت و پس از محکومیت به سه ماه حبس به زندان سنندج منتقل شده و پس از اتمام دوره محکومیتش از زندان آزاد شدە بود.

کولبرنیوز

Next Post

گزارشی از آخرین وضعیت پرونده سروناز احمدی و کامیار فکور

س جولای 4 , 2023
وکیل مدافع کامیار فکور و سروناز احمدی، فعالان محبوس در زندان اوین به شرح آخرین وضعیت پرونده این دو شهروند پرداخته و گفته که در هفته آینده درخواست اعاده دادرسی آن‌ها را در دیوان عالی کشور ثبت خواهد کرد. به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا، عرفان کرم‌ویسی، وکیل دادگستری […]
image 6

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی