بازداشت عاتکه رجبی توسط ماموران امنیتی در مشهد

۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، عاتکه رجبی معلم معترض توسط ماموران امنیتی در مشهد بازداشت شد.

photo 2023 05 10 11 04 32

به گزارش کولبرنیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، دیروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ عاتکه رجبی معلم معترض در حالی که به منظور شرکت در تجمع اعتراضی معلمان در مشهد از منزل خارج شده بود توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت شد. ماموران امنیتی پس از هجوم به منزل خانم رجبی و تفتیش منزل، خواهر وی آرزو رجبی را نیز بازداشت کردند.

عاتکه رجبی از تاریخ دوم مهرماه سال گذشته در اعتراض به بازداشت و کشتار کودکان و نوجوانان و نیز بازداشت همکاران خود، دست به اعتصاب زد و در مدرسه حضور نیافت. ایشان در نهایت بر اساس حکمی که در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه از طرف هیئت بدوی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ابلاغ شد، از کار اخراج شدند. خانم رجبی در چند روز گذشته با انتشار ویدیویی حمایت خود را از فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در ۱۹ اردیبهشت مبنی بر تجمعات اعتراضی جهت پیگیری مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته و دانش آموزان و همچنین در اعتراض به بازداشت معلمان اعلام کرده بود.

کولبرنیوز

Next Post

برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزانه زیلابی

چ مه 10 , 2023
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزانه زیلابی وکیل مدافع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری اهواز برگزار شد. به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزانه زیلابی وکیل مدافع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در شعبه […]
image 14

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی