کشته شدن یک سوختبر با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی در سراوان

خوردوی یک سوختبر بلوچ با تیراندازی مستقیم نیروهای مرصاد در محور سراوان واژگون و راننده خودرو سوختبر جانباخت.

photo 2023 04 05 21 21 56

به گزارش رسیده روز دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، خوردوی یک سوختبر بلوچ بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای مرصاد در محور سراوان دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد. هویت این سوختبر “محمدسراج ریگی” ۴۰ ساله فرزند نورمحمد ساکن روستای کارواندر از توابع شهرستان خاش می‌باشد.
بر اساس این گزارش ماموران مرصاد در محور سراوان بدون هشدار قبلی به سوی خودروی محمدسراج شلیک کردند که خودرو از مسیر منحرف و دچار حادثه و منجر به جان باختن او شده است.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند.
با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

آتش گرفتن یک خودرو سوختبر در محور میرجاوه + ویدیو

پ آوریل 6 , 2023
یک دستگاه خودرو وانت سوختبر در محور میرجاوه بدلیل پاره کردن مشک حاوی گازوئیل توسط ماموران یگان امداد در آتش سوخت. به گزارش رسیده روز چهارشنبه ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، یک دستگاه خودرو وانت سوختبر در محور میرجاوه بدلیل پاره کردن مشک حاوی گازوئیل توسط ماموران یگان امداد در آتش سوخت.طبق […]
Screenshot 2023 04 06 083559

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی