میناب؛ جان باختن یک سوختبر در پی واژگونی خودرو

خودروی یک سوختبر در پی تعقیب و گریز توسط نیروهای نظامی در محور میناب به هشتبندی واژگون و آتش گرفت که راننده آن در شعله‌های آتش جان خود را از دست داد.

به گزارش کولبرنیوز به نقل از منابع بلوچستان، شامگاه چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳، یک سوختبر در پی تعقیب و گریز توسط نیروهای نظامی و واژگونی خودرو در شهرستان میناب در شعله‌های آتش جان خود را از دست داد.

هویت این سوختبر “مجید غریب شاهی” ۲۲ ساله فرزند باروم اهل روستای گوسمند شهرستان میناب عنوان شده است.

گفته می‌شود مجید توسط نیروهای نظامی یگان امداد در محور میناب به هشتبندی مورد تعقیب قرار گرفته است.

در پی این تعقیب و گریز، لاستیک خودروی آقای غریب شاهی ترکیده که منجر به واژگونی خودرو و آتش گرفتن آن شده است.

مجید در پی شدت جراحات وارده و عدم توان در خارج شدن از خودرو، در شعله های آتش جان خود را از دست داده است.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آورده‌اند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در در ۶ ماه نخست سال ٢٠٢۴ میلادی، دستکم ١٣٣ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ٨٠ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ٩ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

اتحادیه کارگران خدمات عمومی کانادا در محکومیت حکم اعدام شریفه محمدی

ج جولای 19 , 2024
بزرگترین اتحادیه کارگری کانادا در نامه‌ای خطاب به مقامات جمهوری اسلامی ایران، حکم اعدام شریفه محمدی فعال کارگری و مدنی را محکوم کرد و خواهان لغو حکم اعدام شریفه محمدی و آزادی بدون قید و شرط او‌ و سایر فعالین کارگری و مدنی زندانی در ایران شد. در این نامه […]
5823318918972948312

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی